این کتاب برای معلمان، والدین و دیگر بزرگسالانی که با دانش آموزان سروکار دارند، نوشته شده است و به آنها نشان میدهد که چگونه به کودکان بیاموزند، از مدرسه و یادگیری لذت ببرند و شادی بیشتری را تجربه کنند.
پس از یادگیری و به کارگیری آموزه های این کتاب خواهید دید، دانش آموزان شما رفتارهای مسئولانه تری را انتخاب میکنند، نیازهای خود را بهتر میفهمند و در می یابند که رفتار، کردار و شادمانی ای که در سراسر عمر تجربه میکنند تحت کنترل خودشان است. به طور کلی نظریه زیربنایی این کتاب برگرفته از تئوری انتخاب و واقعیت درمانی ویلیام گلسر است.
تئوری انتخاب در مدرسه
نویسنده:
دکتر علی صاحبی
طراح جلد:
محمد مهدی صنعتی
ویراستار: نرگس مساوات،سید محمد حسینی
ناشر:سایه سخن
سال:1394
قطع: رقعی
نوع جلد:شومیز
تعداد صفحه:280
نوبت چاپ:اول
شابک:1-04-7152-600-978
تیراژ:2000
سال:1394
قطع: رقعی
نوع جلد:شومیز
تعداد صفحه:280
نوبت چاپ:اول
شابک:1-04-7152-600-978
تیراژ:2000