پرســـش و پویــــش

افزایش روحیه پرسشگری در بین دانش آموزان به عنوان کلید یادگیری و فراگیری علم و دانش و پیشرفت

پرســـش و پویــــش

افزایش روحیه پرسشگری در بین دانش آموزان به عنوان کلید یادگیری و فراگیری علم و دانش و پیشرفت

پرســـش و پویــــش
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان




این کتاب برای معلمان، والدین و دیگر بزرگسالانی که با دانش‏ آموزان سروکار دارند، نوشته شده است و به آن‏ها نشان می‏دهد که چگونه به کودکان بیاموزند، از مدرسه و یادگیری لذت ببرند و شادی بیش‏تری را تجربه کنند.

پس از یادگیری و به کارگیری آموزه‏ های این کتاب خواهید دید، دانش ‏آموزان شما رفتارهای مسئولانه ‏تری را انتخاب می‏کنند، نیازهای خود را بهتر می‏فهمند و در می‏ یابند که رفتار، کردار و شادمانی ‏ای که در سراسر عمر تجربه می‏کنند تحت کنترل خودشان است. به طور کلی نظریه زیربنایی این کتاب برگرفته از تئوری انتخاب و واقعیت ‏درمانی ویلیام گلسر است.


تئوری انتخاب در مدرسه

نویسنده: دکتر علی صاحبی

طراح جلد: محمد مهدی صنعتی

ویراستار: نرگس مساوات،سید محمد حسینی

ناشر:سایه سخن
سال:1394
قطع: رقعی
نوع جلد:شومیز
تعداد صفحه:280
نوبت چاپ:اول
شابک:1-04-7152-600-978
تیراژ:2000


سیده معصومه حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی