پرســـش و پویــــش

افزایش روحیه پرسشگری در بین دانش آموزان به عنوان کلید یادگیری و فراگیری علم و دانش و پیشرفت

پرســـش و پویــــش

افزایش روحیه پرسشگری در بین دانش آموزان به عنوان کلید یادگیری و فراگیری علم و دانش و پیشرفت

پرســـش و پویــــش
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

1- سطح دانش درحدمحفوظات دانش آموز موردارزیابی قرارمی گیرد وهدف رسیدن به قبولی وارتقاء دانش‌آموزبه سطح بالاتر است وذهن درگیرمحتوانمی شود.

2- اگرکلاس معلم محورباشدنکته ای مبهم برای دانش آموزوجودنداردو او سعی دربرقراری ارتباط میان دانش‌های موجود درذهن خودنکرده وروحیه ی بالقوه خلاق فردهرگز به حالت بالفعل نمی رسد.

3- جریان آموزش امری دوطرفه وتعاملی است وقرارنیست معلم گوینده ودانش آموزشنونده باشد بلکه معلم نقش راهنماوهدایتگررادارا باشد ودانش آموزان از5 حس به خوبی استفاده کنند.

4- جوابدهی سریع معلم به پرسش دانش آموز باعث بروز مشکلاتی نظیربسته بودن فکردانش آموز می‌شود و قدرت تخیل وخلاقیت راازوی می گیرد.

5- ترس وکمرویی دانش آموزان از درجمع صحبت کردن.

6- کمی اطلاعات عمومی وفقراقتصادی دانش آموزان.

7- احساس ضعف ونومیدی وترس ازموردتمسخرقرارگرفتن آن ها.

8- مشاهده ی دانش آموزان به عکس العمل وبی توجهی معلم به هنگام سؤال کردن آنان.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی